• OpdrachtgeverAmsterdam RAI
  • Evenementdatum17 t/m 21 april 2012
  • Type evenementVak/consumentenbeurs

BedrijfsautoRAI 2012

  • BedrijfsautoRAI 2012
  • BedrijfsautoRAI 2012
  • BedrijfsautoRAI 2012
  • BedrijfsautoRAI 2012

Na 5 jaar afwezigheid, kwam de BedrijfsautoRAI in 2012 weer terug. Amsterdam RAI paste een aangepast beursconcept toe, waardoor deelname ook in crisistijd voor de gehele branche mogelijk was. Naast een compleet beursaanbod mocht het belevingsaspect niet ontbreken. Zodoende werd Amalia Post gevraagd om o.a. een aantal themapaviljoens te organiseren met een zeer beperkt budget. Zij organiseerde de officiële opening in samenwerking met RAI Vereniging, het Klassiekerspaviljoen, het Showpaviljoen en het Mediaplein.

De BedrijfsautoRAI werd genomineerd voor de Gouden Giraffe met de volgende argumenten: de jury is van mening dat BedrijfsautoRAI een voorbeeld is van een vakbeurs waar ROI en beleving hand in hand gaan. Onderdelen zoals het  Klassiekerplein, Showtrucksplein, Mediaplein en een zeer uitgebreid Buitenpark maken het bezoek aan de beurs niet alleen nuttig, maar bovenal plezierig.